- مدیر سنتر - http://modircenter.com -

اجرایی شدن تدریس برون مرزی در دانشگاه پیام نور

مهرداد محرم زاده عصر دوشنبه در سمینار مدیران و معاونان دانشگاه پیام نور و جهاد دانشگاهی استان اردبیل افزود: این طرح با توجه به رویکرد جدید ‌آموزشی این دانشگاه در قالب آموزش چند رسانه‌ای قابل اجرا ‌است.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در ابتدا با ماهیت ‌آموزشی در قالب سیستم ‌آموزشی از راه دور معرفی شده بود، تصریح کرد: آموزش نیمه حضوری، برنامه آموزش عالی کشور و انتظار جامعه دانشگاهی از دانشگاه پیام‌نور بود، اما هم اکنون برغم تحقق این هدف، آموزش حضوری و سیستم آموزشی مجازی – الکترونیکی صورت گرفته بطوریکه کلاس‌های آموزشی تمام واحدهای دانشگاه پیام نور در سطح استان در طول هفته دایر است.
رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل در عین حال با بیان اینکه این دانشگاه با استفاده از پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی در مسیر توسعه و بالندگی قرار می‌گیرد، تاکید کرد که باید دانشگاه پیام نور و جهاددانشگاهی برای بهبود وضعیت نیروی انسانی استان ایده‌های مطلوبی ارائه کنند.
وی از اعلام آمادگی تمام واحدهای دانشگاه پیام نور جهت همکاری با جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و آموزشی خبر داد و یادآور شد: به منظور تحکیم روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های ممتاز جهاددانشگاهی، از راه‌اندازی دفتر این نهاد انقلابی در دانشگاه پیام نور استقبال کرده و فضای فیزیکی و امکانات مورد نیاز برای فعالیت این دفتر را مهیا می‌کنیم.
محرم زاده با بیان اینکه دانشگاه‌های استان باید جهاددانشگاهی را به ‌عنوان شخصیتی حقوقی بشناسند اضافه کرد: دانشگاه پیام‌نور از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دو مجموعه و آغاز فرایند تعامل در محورهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و استقبال می‌کند.
وی با بیان اینکه در سایه بهره‌مندی از پتانسیل واحدهای دانشگاه و پشتیبانی جهاددانشگاهی استان می‌توانیم شاهد موفقیت‌ بیش از پیش دانشگاه پیام نور در ارائه خدمات آموزشی باشیم، عنوان کرد: بی شک توسعه همکاری‌های جهاددانشگاهی با دانشگاه پیام نور اردبیل بر ارتقای سطح علمی، فرهگی و آموزشی این دانشگاه کمک شایانی خواهد کرد.

گردآوری: ModirCenter.com [1]

Download PDF [2]