اطلاعیه آزمون استخدام قراردادی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مرداد ۱۳۹۵

به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز مندرج در بند (۱۳) ماده واحده بودجه سال ۹۴ جمعیت در قالب قرارداد کار معین، بدین وسیله به اطلاع کلیه امدادگران، داوطلبان فعال و فرزندان کارکنان بازنشسته جمعیت هلال احمر متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی مرداد ماه ۱۳۹۵ می‌رساند که ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۳۹۵ آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۵ پایان می‌پذیرد.

لذا ضرورت دارد کلیه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

پس از بررسی لیست اولیه ثبت‌نام شدگان در استانها و تأیید نهایی مدیر عامل استان با حذف افراد فاقد شرایط مندرج در این آگهی کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۰۵/۰۵/۱۳۹۵ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا تاکید می‌گردد افراد فاقد شرایط از ثبت‌نام در این آزمون خودداری نمایند. در صورت عدم تأیید افراد فاقد شرایط، هزینه آنها عودت نخواهد شد. آزمون در روز جمعه مورخ ۸/۵/۱۳۹۵ در تهران و یا پس از بررسی و اطلاع سازمان از تعداد و نحوه توزیع داوطلبان در سطح کشور، در برخی از قطب‌های استانی برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در جلسه آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تأیید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و حقی جهت داوطلب ایجاد ننموده و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

جهت کسب اطلاع از جزئیات بیشتر در سایت سازمان سنجش، اینجا را کلیک کنید.

 

دریافت فهرست عناوین شغلی و مدارک تحصیلی مورد نیاز

دریافت فهرست شغل محلهای آزمون استخدامی

 

منبع: ای استخدام

گردآوری: وب‌سایت مدیرسنتر

Download PDF