- مدیر سنتر - http://modircenter.com -

اعلام نتایج آزمون دستياران ستادی دستگاه های اجرایی کشور اسفند ۹۴

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستياران ستادي دستگاه های اجرایی کشور در اسفند ماه سال ۱۳۹۴، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور می رساند، نتایج اولیه آزمون یاد شده از روز سه شنبه مورخ ۹۵/۳/۱۸ از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل مشاهده خواهد بود.

داوطلبان می توانند برای مشاهده و دریافت کارنامه خود از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری اقدام نمایند.

آن دسته از داوطلبانیکه باتوجه به نتیجه مندرج در کارنامه آزمون، داراي حدنصاب لازم مي باشند، ضروری است از تاریخ ۱۸/۳/۹۵ الی ۹۵/۳/۲۰ بمنظور درج اطلاعات خواسته شده به قسمت ويرايش مراجعه نموده و اطلاعاتي از قبيل رتبه كشوري، سالي كه در آزمون شركت كرده و رتبه مذکورراكسب نموده اند، عنوان گروه آزمايشي که رتبه کشوری اعلام شده را درآن کسب نموده اند در قسمت مذكور درج نمايند.

ضمناً داوطلبان پس از دريافت كارنامه نتايج آزمون در صورتي كه درخصوص مندرجات كارنامه مذكور سوالي داشته باشند، مي‌توانند حداكثر تا تاريخ ۹۵/۴/۱۰ و  منحصراً از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در سايت سازمان سنجش آموزش كشور اقدام و از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري اكيداً خودداري نمايند. بديهي است به كليه مواردي كه از طريق ديگري يا بعد از تاريخ ۹۵/۴/۱۰ واصل شود، به هيچ وجه ترتيب اثر داده نخواهد شد.

منبع: سازمان سنجش [1]

گردآوری: مدیرسنتر [2]

Download PDF [3]