مرکز آموزش عالی آزاد دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با هدف فراهم آوردن محیطی حرفه‌ای در کنار آموزش آکادمیک و ایجاد بستری پویا جهت آموزش کامل و تخصصی دوره‌های تکمیلی موردنیاز صنعت و دانشگاه و افزایش تجربه علمی و عملی دانشجویان و دانش‌آموختگان، تشکیل شده است.

این مرکز با توجه به ظرفیت‌های عظیم آستان قدس رضوی و دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، ضمن مهیا کردن تجهیزات لازم، دارای فضاهای آموزشی نوین، کارگاه‌های پیشرفته و کلاس‌های مجهز، در زمره مجهزترین و موفق‌ترین مراکز آموزشی است.

دوره‌های مرکز آموزش عالی با حضور اساتید مجرب و متخصص از سراسر ایران، تحت نظارت مستقیم دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام با موضوعات گوناگون علمی (فنی و مهندسی، مدیریت و آموزش‌های سازمانی، معماری و شهرسازی، حقوق، علوم ورزشی و زبان‌های خارجی و غیره)، برگزار می‌گردد تا با ارائه بهترین مهارت‌ها و باکیفیت‌ترین دوره‌های آموزشی سهمی در پیشرفت دانشجویان برای ورود به صنعت و پیشرفت کشور ایجاد کند.

در پایان دوره‌های مرکز، به دانش پذیران، مدرک پایان دوره معتبر اعطا شده و در برخی از دوره‌ها با قبولی در آزمون مربوطه، مدرک بین‌المللی نیز اعطا می‌گردد.

ویژگی‌های مرکز آموزش عالی آزاد دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع):

 استفاده از پتانسیل‌های دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام

 استفاده از پتانسیل‌های آستان قدس رضوی

 بازدید از مراکز پیشرفته آستان قدس

 صدور مدرک و گواهینامه معتبر

 تخفیفات و تسهیلات مالی ویژه

 گستردگی و تنوع دوره‌ها

 نظارت کامل دانشگاه بر آموزش صحیح

 تفاهم‌نامه‌های همکاری با سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی

 دارا بودن فضاهای آموزشی و کارگاهی

 برگزاری دوره‌های ویژه و خاص برای اولین بار در ایران

 معرفی افراد برتر به ارگان‌های خاص

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره‌های مرکز آموزش عالی آزاد دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام و آگاهی از تسهیلات و تخفیفات، می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

نشانی: میدان فلسطین، بلوار شهید منتظری، بین منتظری ۵ و ۷، ساختمان غدیر دانشگاه، طبقه سوم

شماره تماس: ۳۸۰۴۱-۰۵۱ داخلی ۲۳۵۶

سایت: www.cee.imamreza.ac.ir

کانال تلگرام: https://telegram.me/IRU_CEE

Download PDF