سومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه امسال به همت اتاق بازرگانی استان البرز و با همکاری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، سومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز و با همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، دانشگاه‌ها، دستگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌ بنیان در محل دانشگاه خوارزمی کرج برگزار می‌شود.
این همایش با محورهای تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی، تأثیر هم‌افزایی دانشگاه و صنعت در بومی‌سازی فناوری، کسب وکار دانشجویی، کارآموزی و کارورزی هدفمند، ویژگی‌های دانشگاه‌های نسل سوم (دانشگاه‌های کارآفرین)، ارتقای فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان در جامعه، تعامل نظام‌مند صنعت و دانشگاه پیش شرط اقتصاد دانش‌بنیان، انتقال تجارب کارآفرینان موفق به دانشگاه، استفاده از دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها در صنعت و برنامه‌ریزی منطقه‌ای بر مبنای آمایش سرزمین برگزار می‌شود.
همچنین در بخشی از این همایش به ارائه مقالات علمی و کاربردی پرداخته می‌شود و بخش دیگری نیز به ایجاد یک نمایشگاه نوآوری درخصوص معرفی ایده‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی نو اختصاص یافته است.
کمیته علمی سومین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه، به دلیل استقبال پژوهشگران و محققان و صنایع استان مهلت ارسال مقالات را که پیش از این ۱۵ دی ماه اعلام شده بود، تا ۳۰ دی ماه تمدید کرد. همچنین آخرین مهلت ثبت نام در همایش ۲۰ بهمن ماه خواهد بود.

گردآوری: ModirCenter.com

Download PDF