- مدیر سنتر - http://modircenter.com -

تمدید مهلت ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد

علیرضا وحیدی رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت‌نام اعضای هیات علمی در سامانه ماموریت و انتقال که از اول خرداد آغاز شده بود تا ۳۱ خرداد تمدید شد.
وی افزود: واحدها و هیات‌های اجرایی جذب استان مبدا بررسی تقاضای ماموریت یا انتقال اعضای هیات علمی خود را از تاریخ ۲۱ خرداد آغاز و در صورت موافقت، نتیجه را برای انجام اقدام بعدی به واحدها و هیات‌های اجرایی جذب استان مقصد اعلام می‌کنند.
رییس مرکز جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تاکید کرد: ثبت نام ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی تنها از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی amoozesh.iau.ir صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: در صورت موافقت واحدها و هیات‌های اجرایی جذب استان مقصد با درخواست متقاضیان، مراتب برای بررسی و صدور احکام مربوط به امور هیات علمی سازمان مرکزی ارسال می‌شود.
وحیدی اظهار داشت: امور هیات علمی سازمان مرکزی نتیجه درخواست‌ها را حداکثر تا تاریخ ۵ مرداد به واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد برای برنامه‌ریزی آموزشی و صدور احکام حقوقی ارسال می‌کند.
وی گفت: متقاضیان می‌‌توانند همه فرآیند درخواست ماموریت و انتقال خود را از طریق سامانه ماموریت و انتقال اعلام شده پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به واحدهای مبدا، مقصد و امور هیات علمی سازمان مرکزی خودداری کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان [1]
گردآوری: مدیرسنتر [2]
Download PDF [3]