- مدیر سنتر - http://modircenter.com -

جذب ۱۴۱ هیئت‌علمی بورسیه در دانشگاه‌های غیرانتفاعی

۳۸ دانشگاه و موسسه غیرانتفاعی غیردولتی در فراخوان اردیبهشت ۹۵، نیاز خود برای جذب هیئت‌علمی به‌صورت بورس را ۱۴۱ نفر اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در فراخوان بورس اردیبهشت ۹۵، نیازهای خود را به مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی وزارت علوم اعلام کردند.

در این اعلام نیاز، ۳۸ دانشگاه و موسسه در ۴۰ رشته با گرایش‌های مختلف، نیازهای خود را اعلام کردند. ظرفیتی که از سوی دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی مذکور برای جذب اعضای هیئت‌علمی بورسیه اعلام‌شده، ۱۴۱ نفر است.

پانزدهمین فراخوان نیمه‌متمرکز جذب اعضای هیئت‌علمی (بورس) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مربوط به فراخوان اردیبهشت ۱۳۹۵ از ۱۵ اردیبهشت‌ماه با ثبت نیاز، توسط دانشگاه‌ها آغاز شد.

بررسی نیازها توسط مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم و تخصیص ظرفیت‌ها بر اساس تقویم اعلام‌شده از سوی مرکز جذب وزارت علوم تا ۲۶ اردیبهشت ادامه داشت.

همچنین از ۲۷ اردیبهشت‌ماه فراخوان متقاضیان (دانشجویان دکتری) بورسیه جذب هیئت‌علمی دانشگاه‌های کشور آغاز شده و تا ۱۵ خرداد ۹۵ ادامه خواهد داشت.

متقاضیان بورسیه جذب هیئت‌علمی دانشگاه‌های کشور می‌توانند بر اساس جدول نهایی اعلام نیاز دانشگاه‌ها که نهایی شده به سامانه مرکز جذب مراجعه کرده و اولویت‌های خود را از روی اعلام نیاز دانشگاه‌ها انتخاب کنند.

پالایش اولیه متقاضیان از ۱۶ الی ۲۱ خرداد به مدت ۶ روز انجام گرفته و فرایند جذب در دانشگاه‌ها از ۲۲ خرداد ۹۵ به مدت ۲ ماه آغاز می‌شود.

منبع خبر: Mehrnews.com [1]

گردآوری: Modircenter.com [2]

Download PDF [3]