- مدیر سنتر - http://modircenter.com -

دریافت اطلاعات بیشتر سایت مدیر – Modir.ir

 

 

اسکرین شات سایت مدیر

سایت اینترنتی مدیر با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه رشته مدیریت، به ارائه اطلاعات و خدمات غیرحضوری تحصیلی مرتبط با دانشجویان رشته مدیریت می پردازد. خدمات سایت مشتمل بر فروش کتب با همکاری و به نمایندگی از ناشرین و ارائه کتب الکترونیک شامل جزوات، تستهای تالیفی و نمونه سوالات کنکوری می باشد.

در دوره جدید فعالیت سایت مدیر، تلاش ما و همکاران بر این است تا با مطالبی جدید، کامل و پشتیبانی قوی به شیوه ای حرفه ای تر در خدمت کاربران خود باشیم. در این راه حمایت و پیشنهادات شما کاربران گرامی نیز نقش مهمی در پیشبرد اهداف سایت و پیشرفت آن خواهد داشت.

سایت مدیر در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۲ موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت گردید.

سایت مدیر در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ به عضویت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاههای اینترنتی (کسب و کار اینترنتی) شهر تهران درآمد.

 

مدیر سایت

علی یونسیان (کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی – دانشگاه شهیدبهشتی)

 

مدیر فنی

جلیل آرین یگانه (کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی – دانشگاه شهیدبهشتی)

 

همکاران

رضا حجازی – فوق دیپلم کامپیوتر

مرضیه یوسفی- فوق دیپلم گرافیک

 

اعضای گروه علمی

محمدعلی ترابنده دانشجوی دکتری مدیریت صنعتی – دانشگاه شهید بهشتی)

محمدرضا مایلی دانشجوی دکتری مدیریت مالی– دانشگاه تهران)

علی قاهری (کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی – دانشگاه آزاد – واحد علوم و تحقیقات)

 

تقدیر و تشکر

در پایان لازم می دانیم از زحمات همکاران قدیمی سایت مدیر خانمها مهرنوش عباس پور و مریم بدری زاده و آقایان سیدعلیرضا آذرسا، بهمن موذن، سید محمد حسن ضویی، نصیر سالاری، هرمز جاداریان ، حسین شادفر ، جعفر عینعلی و سایر همکارانی که در سالیان گذشته یار و پشتیبان ما بوده اند تشکر و قدردانی نماییم.

منبع: سایت مدیر [1]

گردآوری: مدیرسنتر [2]

Download PDF [3]