- مدیر سنتر - http://modircenter.com -

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

عنوان همایش: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۵ توسط شرکت خدمات برتر و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

 

محورهای کنفرانس:

مدیریت:

مدیریت مالی:   توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، مالیه عمومی و خط مشی مالی دولت، مدیریت تحول، فرآیند خط مشی گذاری، طراحی و ایجاد سازمان های متناسب با عصر اطلاعات و ….

مدیریت کسب و کار (MBA) مدیریت اجرایی و مدیریت شهری:  مدیریت مالی و مدیریت موسسات مالی، اقتصاد مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت بحران و ….

مدیریت کارآفرینی:  کسب و کار جدید، کارآفرینی فناورانه، راهکارهای توسعه فرهنگ نوآوری در سازمان ها، موانع توسعه خلاقیت فردی و سازمانی، چالش های موجود در توسعه سازمان های نوآور و کارآفرین و ….

مدیریت بازرگانی:   سازمان های پولی و مالی بین الملل، بازرگانی بین الملل، بازاریابی و مدیریت بازار، سیستم های خرید، انبارداری و توزیع، مدیریت ارتباط با مشتریان و ….

مدیریت جهانگردی:  تحلیل رفتاری جهانگردی و تعامل فرهنگی، خط مشی گذاری در صنعت جهانگردی، حسابداری مدیریت در صنعت جهانگردی، ارزیابی طرح های توسعه جهانگردی، برنامه ریزی جهانگردی در کشورهای در حال توسعه و ….

مدیریت صنعتی: رهبری سازمانی، بررسی اقتصادی طرح های صنعتی، تحقیق در عملیات، تولید و عملیات، تئوریهای تصمیم گیری در مدیریت و …

مدیریت مالی، بیمه و گمرک:  ریسک و بیمه، مدیریت سرمایه گذاری، نقش مدیران مالی در توسعه و پیشرفت بنگاه های کشور، آسیب شناسی مالی در ایران، مدیران مالی و مدیریت ریسک و ….

فناوری اطلاعات و ارتباطات:

اقتصاد و تجارت الکترونیک:  استراتژی های تجارت الکترونیکی، پول و بانکداری الکترونیک، جایگاه تجارت الکترونیک در اقتصاد نوین جهانی، بازاریابی در تجارت الکترونیکی، اثرات تجارت الکترونیکی بر استراتژی های بازار و ….

مهندسی و علوم کامپیوتر:  طراحی و نظریه الگوریتم ها، سیستم های اطلاعاتی، سخت افزار و نرم افزار، الکترونیک و رباتیک، هوش مصنوعی و ….

مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات:  سیستم های تحت شبکه، ICT  مدیریت، مخابرات سیار، دیجیتال، نوری و ماهواره، مدیریت شبکه های مخابراتی، سیگنال ها و سیستم ها و ….

شبکه های کامپیوتری:  شبکه های کامپیوتری پیشرفته، سیستم های توزیعی، ارزیابی شبکه های کامپیوتری، تامین کیفیت در شبکه های مخابراتی و کامپیوتری، معماری شبکه های ذخیره سازی و ….

مدیریت فناوری اطلاعات:  مدیریت منابع و سیستم های اطلاعاتی، مدیریت دانش، کسب و کار الکترونیکی، مهندسی فرایندهای کسب و کار، منطق فازی و هوش مصنوعی و …

مباحث ویژه:  فاوا و کارآفرینی (موانع، چالش ها و فرصت ها)، زیرساخت های آموزشی فاوا در ایران، بررسی جایگاه فاوا در سازمان ها و شرکت های ایرانی، بررسی اسناد بالادستی و …

 

حوزه‌های تحت پوشش: سیستم های اطلاعاتی مدیریتی

برگزارکننده: شرکت خدمات برتر

سایر برگزارکنندگان: تحت حمایت سیویلیکا

شهر برگزاری: تهران

تاریخ‌های مهم:

تاریخ برگزاری: ۵ مرداد ۱۳۹۵

مهلت ارسال اصل مقالات: ۲۳ تیر ۱۳۹۵

تاریخ اعلام داوری مقالات: ۲۹ تیر ۱۳۹۵

مهلت ثبت نام در کنفرانس: ۱ مرداد ۱۳۹۵

 

اطلاعات تماس:

تلفن دبیرخانه: ۰۲۱۴۴۲۷۱۶۵۰ -۰۲۱۴۴۲۷۱۶۵۱ – ۹۸۹۹۰۶۱۶۲۰۵۵

فکس دبیرخانه: ۰۲۱۴۲۶۹۴۸۹۸

آدرس پستی دبیرخانه: تهران- بلوار مرزداران- حدفاصل خیابان های شهید آریافر و سرسبز- پلاک ۳۶- واحد ۴

ایمیل: info@ictmngt.com

وبسایت: پایگاه رسمی کنفرانس [1]

 

پوستر دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات

 

منبع: سیویلیکا [2]

گردآوری: مدیرسنتر [3]

 

Download PDF [4]