- مدیر سنتر - http://modircenter.com -

وب سایت بنیاد ملی نخبگان شعبه استان خراسان رضوی (مشهد)

سرانجام بعد از سال ها انتظار، رئیس بنیاد نخبگان استان معرفی شد. ۱۷ روز پس از سفر دکتر سورنا ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان به مشهد مقدس و تایید ساختمان پیشنهادی استانداری برای آغاز به کار دفتر این بنیاد در خراسان رضوی، سرانجام طلسم این ماجرا شکست و «دکتر جواد سرگلزایی» به عنوان رئیس دفتر بنیاد نخبگان در خراسان رضوی معرفی شد. مهندس احسان ارکانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با اعلام این خبر به خراسان گفت: ساختمان دفتر استانی بنیاد واقع در خیابان شهید قرنی مشهد که در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه امسال طی توافق نامه ای به بنیاد ملی نخبگان تحویل شده بود کاملا آماده بهره برداری است و اکنون با معرفی رئیس فعالیت این دفتر به زودی آغاز خواهد شد. محمد عباسپور، مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری نیز با ابراز خرسندی از مشخص شدن رئیس دفتر بنیاد نخبگان استان گفت: برای تسریع در آغاز به کار دفتر بنیاد نخبگان استان، به احتمال زیاد مراسم معارفه دکتر سرگلزایی به عنوان رئیس دفتر بنیاد نخبگان خراسان رضوی فردا برگزار خواهد شد تا وی کار خود را آغاز کند، هرچند که این احتمال وجود دارد به دلیل تعطیلات پیش رو برگزاری مراسم معارفه به هفته آینده موکول شود.
زمان از دست رفته را جبران می کنیم
همچنین دکتر جواد سرگلزایی، دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد که عصر دیروز به عنوان رئیس دفتر بنیاد نخبگان خراسان رضوی معرفی شد با اشاره به این که برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی را برای پیشبرد اهداف بنیاد ملی نخبگان در استان تهیه کرده است افزود: به دلیل تاخیری که طی سال های گذشته در خصوص افتتاح این دفتر به وجود آمده است زمان زیادی را از دست داده ایم اما این زمان از دست رفته را با همکاری نخبگان استان جبران خواهیم کرد.
سوابق علمی رئیس دفتر بنیاد نخبگان استان
دکتر جواد سرگلزایی دارای مدرک دکترای شیمی و دانشیار گروه شیمی دانشگاه فردوسی مشهد است که سوابق اجرایی و علمی متعددی در دانشکده مهندسی این دانشگاه دارد و تدوین و گردآوری کتاب «مکانیک سیالات برای مهندسی شیمی» نیز در سوابق علمی او دیده می شود. گفتنی است خدمات این استان بزودی از طریق وب سایت اختصاصی آن مهیا خواهد شد.

گردآوری: ModirCenter.com [1]

Download PDF [2]