شاید شما نیز به عنوان یک مدیر پروژه، تجارب کافی در این حوزه را بدست آورده اید و احساس می کنید که آماده برداشتن یک گام بزرگ رو به جلو هستید: مدیر طرح و برنامه! ده مورد زیر مهمترین نکاتی است که در فرآیند حرکت از مدیریت پروژه به مدیریت طرح باید در نظر داشته باشید:
۱- پذیرش مسئولیت بیشتر ۲- تحمل فشار کاری بیشتر
۳- نیاز به تقویت تفکر استراتژیک ۴- نقش پر رنگ تر در سازمان
۵- برخورد و تماس بیشتر با ذینفعان ۶- نیاز به هماهنگی پیچیده تر
۷- تاثیر گذاری بیشتر در سازمان ۸- پاسخگویی در حوزه مالی
۹- درآمد و عایدی بیشتر ۱۰- رضایت شغلی و احترام بیشتر

کارگاه مدیریت طرح و برنامه مرکز فصل

با در نظر گرفتن تک تک این نکات، خود را از نظر مهارت های فنی، مدیریتی، رهبری و خصوصیات اخلاقی و روانشناختی ارزیابی کنید و آمادگی خود را برای سفر از مدیریت پروژه به مدیریت طرح و برنامه بسنجید. این برنامه آموزشی شما را آماده قرارگرفتن و حرکت در این مسیر می نماید.
کارگاه عملی مدیریت طرح و برنامه، کارگاهی تعاملی در جهت بکارگیری عملی ابزارها و فرآیندهای مدیریت طرح و برنامه می باشد که بر خلاف بسیاری از گزینه های آموزشی رایج، توسعه و بهبود مهارتهای رهبری و مدیریتی شرکت کنندگان را هدف قرار داده است. این کارگاه آموزشی، ویژه مدیران میانی و ارشدی است که درگیر مدیریت همزمان چندین پروژه و در تلاش برای اداره اولویت های پروژه ها، تخصیص و تسهیم منابع میان آن ها و حل مشکلات و چالش های کلان سازمان های پروژه محور می باشند.

کارگاه عملی مدیریت طرح و برنامه

در این کارگاه آموزشی بر اساس آخرین نسخه استاندارد مدیریت طرح و برنامه مؤسسه مدیریت پروژه (The Standard for Program Management) و بر اساس مثال های عینی و عملی مزایای حاصل از انطباق سازمان با فرآیندها، ابزارها و تکنیک های مدیریت طرح را درک خواهید نمود و توانمندی و مهارت لازم جهت مدیریت اثر بخش چندین پروژه همزمان را بدست خواهید آورد.

ساختار برنامه آموزشی:
– زمان بندی: ۳۲ ساعت در ۴ جلسه (هر جلسه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰(
– سرمایه گذاری (هر نفر): ۹۰۰ هزار تومان
– زمان برگزاری: برای اطلاع از نزدیک ترین تاریخ برگزاری برنامه های آموزشی و گزینه های ویژه تخفیفاتی، به تقویم آموزشی مرکز توسعه و آموزش فصل مراجعه نمایید.

منبع خبر: seasontd.ir
گردآوری: ModirCenter.com

Download PDF