«وهور» چهارشنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود.

بالغ بر ۱۰ درصد سهام شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور روز چهارشنبه این هفته در فرابورس عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ۱۰ درصد سهام شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور روز چهارشنبه این هفته به‌عنوان سومین واحد نیروگاهی کشور در فرابورس ایران جهت کشف قیمت عرضه اولیه خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ مدیریت و سرمایه‌گذاری و مشارکت در کلیه طرح‌های صنعتی برق و انرژی، ترانزیت و انجام معاملات و مطالعات فنی و اقتصادی و مالی درزمینهٔ برق و انرژی موضوع فعالیت این شرکت را تشکیل می‌دهد و این بلوک ۱۰ درصدی، ۲۳۰ میلیون سهم شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور را شامل می‌شود.

گفتنی است؛ در پی درج نماد خرداد سال گذشته مدیریت انرژی امید تابان هور در بازار اول معاملات فرابورس، این شرکت وابسته به سرمایه‌گذاری امید (با مالکیت ۹۹ درصد)، آماده عرضه اولیه در روز چهارشنبه شده است.

عرضه اولیه سهام بورس مدیرسنتر

همچنین در حالی نیروگاه‌های زیرمجموعه شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور به‌عنوان سومین مجموعه نیروگاهی کشور پس از نیروگاه دماوند و نیروگاهی از گروه مپنا در فرابورس عرضه می‌شود که پیش از این عرضه اولیه، در سال جاری سه شرکت کاغذ پارس، سرمایه مسکن الوند و حمل‌ونقل پارسیان در فرابورس و شرکت واسپاری ملت در بورس عرضه اولیه شده‌اند.

 

منبع: تسنیم

گردآوری: مدیرسنتر

Download PDF