جزئیات انتقال دانشکده­‌های واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد به سوهانک

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از انتقال قطعی دانشکده­‌های مدیریت، علوم اجتماعی، روان شناسی، رسانه و ارتباطات، تربیت بدنی، حقوق، اقتصاد و حسابداری و علوم سیاسی به مجتمع ولایت سوهانک خبر داد.

به گزارش ایسنا، تجلیل، رئیس کارگروه تجمیع واحد تهران مرکز با بیان اینکه از شهریور ماه انتقال دانشکده ­های واحد تهران مرکز به مجتمع سوهانک عملیاتی و اجرایی شد، گفت: هم اکنون دانشجویان دانشکده­‌ها به این مجتمع منتقل شده ­اند و از آغاز سال تحصیلی کلاس‌ها در محل جدید برگزار خواهد شد.

وی افزود: روند جابجایی دانشکده هنر واحد تهران مرکز به مجتمع سوهانک به این صورت است که امسال تنها ورود­ی های سال ۱۳۹۷ و برخی رشته‌های تحصیلات تکمیلی به مجتمع سوهانک انتقال داده می‌شوند و سایرین در دانشکده سابق در خیابان فلسطین باقی می­‌مانند.

رئیس کارگروه تجمیع واحد تهران مرکز با بیان اینکه ستاد مرکزی واحد تهران مرکزی نیز به مجتمع سوهانک انتقال پیدا کرده، گفت: این مجتمع در اتوبان ارتش محله سوهانی بالاتر از میدان سوهانک واقع شده است.

وی افزود: دانشکده‌های فنی و مهندسی، معماری، شهرسازی و علوم پایه در مجتمع آیت ­الله هاشمی رفسنجانی واقع شده که آدرس این مجتمع در پونک، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان امام حسن(ع) است.

تجلیل ادامه داد: البته دانشجویان مجتمع آیت­ الله هاشمی رفسنجانی برای انجام کارهای اداری و آموزشی خود نیازی به مراجعه به مجتمع سوهانک ندارند و می‌توانند امور خود را در دانشکده‌ها پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس کارگروه تجمیع واحد تهران مرکز درپایان در خصوص دانشکده‌های زبان و ادبیات واحد تهران مرکزی، گفت: دانشکده زبان در شهرک غرب، خیابان مهستان، خیابان مهگل و دانشکده ادبیات در خیابان دماوند، جنب بیمارستان بوعلی قرار دارد.

منبع:ایسنا

گردآوری:مدیرسنتر

Download PDF