فرم مصاحبه شفاهی دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می‌شود/ ثبت نمرات مصاحبه دکتری به صورت آنلاین

عضو شورای برنامه ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اعلام کرد: نمره‌های مصاحبه دکتری به صورت آنلاین ثبت می‌شود و اگر داوطلبان مدارک لازم را به همراه نداشته باشند نمی‌توانند امتیاز مربوطه را کسب کنند.

دکتر محمدمهدی فروغی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: به‌زودی فرم مصاحبه شفاهی دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می‌شود و داوطلبان باید با دقت این فرم را پر کنند.

وی افزود: هر مولفه‌ای که داوطلبان در این فرم مدنظر قرار می‌دهند و پر می‌کنند، مستندات آن در زمان مصاحبه باید به همراه داوطلبان باشد.

عضو شورای برنامه ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان ادامه داد: به داوطلبان توصیه می‌کنم که یک روز زودتر از مصاحبه در مناطق آمایشی حضور یابند؛ بسیاری از مراکز برای اسکان داوطلبان برنامه‌ریزی کرد‌ه‌اند.

فروغی زمان مصاحبه را ۲۰ تا ۳۰ دقیقه برای هر داوطلب اعلام کرد و افزود: بیشتر سوالات تخصصی در حوزه فعالیتی داوطلبان در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و تحقیقاتی که انجام‌ داده‌اند است.

وی بیان کرد:‌ در سنجش سطح زبان، گواهینامه‌ها و مدارک ملاک است و همان جا داوطلبان باید مدارک خود را در این زمینه باید تحویل دهند.

عضو شورای برنامه ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان تاکید کرد: نمره‌های به صورت آنلاین ثبت می‌شود و اگر داوطلبان مدارک لازم را به همراه نداشته باشند نمی‌توانند امتیاز مربوطه را کسب کنند.

منبع:خبرگزاری آنا

گردآوری:مدیرسنتر

Download PDF