عنوان کنفرانس: کنفرانس ملی دستاوردهای نوین پژوهشی در حسابداری و مدیریت

کنفرانس ملی دستاوردهای نوین پژوهشی در حسابداری و مدیریت در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۹۸ توسط دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر رشت برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه‌های تحت پوشش: حسابداری ، مدیریت (عمومی)

برگزارکننده: دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان

سایر برگزارکنندگان: تحت حمایت سیویلیکا

شهر برگزاری: رشت

 

تاریخ‌های مهم:

تاریخ برگزاری: ۶ شهریور ۱۳۹۸

مهلت ارسال چکیده مقالات:

مهلت ارسال اصل مقالات: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

تاریخ اعلام داوری مقالات:

مهلت ثبت نام در کنفرانس:

به منظور توسعه پژوهشهای کاربردی، رفع مشکلات صنایع و سازمانها و پاسخگویی به مهمترین ضرورتهای کشور، لازم است بین دانشگاه ها، سازمانها و شرکتها، ارتباطی نزدیک و متقابل وجود داشته باشد. در سایه این ارتباط میتوان با استفاده از مشارکت دانشمندان و پژوهشگران دانشگاهی و مراکز علمی و صنعتی موجبات ارتقای علمی و تحقیقاتی کشور را فراهم نمود. جهت دستیابی به اهداف مذکور، دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان در نظر دارد با مشارکت شرکت پیشگامان طلیعه پژوهش رسا اقدام به برگزاری “کنفرانس ملی دستاوردهای نوین پژوهشی در حسابداری و مدیریت” در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۹۸ نماید. در این راستا، کمیته راهبردی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان گرامی دعوت به عمل می آورد تا ضمن ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود، در این رویداد بزرگ علمی مشارکت فعال داشته باشند.

محورهای کنفرانس:

مدیریت

حسابداری

اطلاعات تماس:

تلفن دبیرخانه: ۰۹۹۲۳۱۰۱۵۷۱

فکس دبیرخانه:

آدرس پستی دبیرخانه: رشت، فلکه گاز، بلوار پروفسور سمیعی، بالاتر از کارخانجات ایران برک، دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان

ایمیل: info@am2019conf.ir

وبسایت: پایگاه رسمی کنفرانس

 

منبع: سیویلیکا

گردآوری: مدیر‌سنتر

پوستر کنفرانس ملی دستاوردهای نوین پژوهشی در حسابداری و مدیریت

Download PDF