آگهی دعوت به همکاری

سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود (در رده کارشناسی) از میان دانش آموختگان ممتاز و نخبه دانشگاه‌های کشور (طبق جدول ذیل) دعوت به همکاری می‌نماید.

استخدام در سازمان بورس و اوراق بهادار تابع مقررات استخدامی سازمان می باشد و مستخدمین سازمان برای مدت معین و کار مشخص به استخدام درمی آیند. متقاضیان با دارا بودن شرایط عمومی استخدام پس از انجام آزمون، مصاحبه استخدامی و گزینش، در صورت کسب امتیاز برتر دعوت به کار خواهند شد.

شرایط عمومی ورود به خدمت سازمان:

  • تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران؛
  • متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران؛
  • دارا بودن حداقل ۲۲ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال؛ (برای دانش­ آموختگان مدرک دکترا در ردیف ۴ و ۱۱ جدول شرایط اختصاصی، سی و پنج سال)
  • دارا بودن توانایی کامل جسمی و فکری برای انجام کاری که استخدام می شود و مبتلا نبودن به امراض مسری و عدم اعتیاد به مواد مخدر به تشخیص مرجع پزشکی مورد تأیید سازمان؛
  • دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت قانونی (برای آقایان)؛
  • دارا بودن شایستگی اخلاقی لازم و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه؛
  • عدم اشتغال به تحصیل در زمان استخدام؛
  • دارا بودن شرایط احراز شغل موردنظر و سایر شرایط استخدامی سازمان.
  • آشنایی کامل به زبان انگلیسی براساس معیارهای سازمان؛
  • آشنایی با کامپیوتر و مهارت­های ICDL؛

امتیازات همه شرکت­ کنندگان بر مبنای معدل و دانشگاه و رشته تحصیلی تعیین و سه برابر تعداد مورد نیاز از بالاترین امتیازات، برای مصاحبه و آزمون دعوت بعمل خواهد آمد. جزئیات آزمون و مصاحبه، متعاقباً از طریق سامانه emp.seo.ir اعلام خواهد شد.

شرایط اختصاصی (فردی) احراز شغل:

ردیفحوزهرشته ­های تحصیلی مورد نیازحداقل مدرک تحصیلیحداقل سابقه کار لازمشرایط لازم اختصاصی
۱معاونت نظارت بر بورس­ها و ناشرانحسابداری، مدیریت مالی، مهندسی مالیکارشناسی ارشد۲ سالتوفیق در آزمون کتبی و مصاحبه
۲معاونت نظارت برنهادهای مالیحسابداری، مدیریت مالی، مهندسی مالیکارشناسی ارشد۲ سالتوفیق در آزمون کتبی و مصاحبه
۳معاونت حقوقیحقوق و گرایش ­های آنکارشناسی ارشد۲ سالتوفیق در آزمون کتبی و مصاحبه
۴مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامیحسابداری، مدیریت مالی، مهندسی مالی، اقتصاد، ریاضیات مالیکارشناسی ارشد و دکتری۲ سالتوفیق در آزمون کتبی و مصاحبه
۵مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایهامنیت اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، شبکه، هوش مصنوعی، برنامه نویسی کامپیوترکارشناسی ارشد۲ سال*تسلط بر مفاهیم  امنیت اطلاعات*تسلط بر ارزیابی امنیتی و تست نفوذ برنامه­های کاربردی و شبکه*آشنایی با ممیزی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات*آشنایی با امن ­سازی­های سیستم عامل­ ها، وب سرورها و سیستم­ های مدیریت پایگاه داده مختلف*آشنایی با استانداردها و بهترین تجربیات امنیتی*آشنایی با سرفصل ­های دوره CEH، SANS-SEC542، SANS-SEC642*آشنایی با یکی از زبان­ های برنامه نویسی رایج*توانایی تدوین گزارشات و مستندات فنی و نامه نگاری اداری*داشتن روحیه کار تیمی و گروهیو توفیق در آزمون کتبی و مصاحبه
۶مدیریت روابط عمومی و امور بین المللارتباطات، روابط عمومی، مدیریت رسانه، خبرنگاری و روزنامه نگاریکارشناسی ارشد۲ سال*تسلط به حوزه ارتباطات رسانه ­ای بازار سرمایه*دارای روابط عمومی مناسب*آشنایی نسبی با بازار سرمایه و فرایندهای آن* توانمندی در ارائه برنامه در حوزه ­های فرهنگ­سازی و نمایشگاهیو توفیق در آزمون کتبی و مصاحبه
۷مدیریت امور مالیحسابداری، مدیریت مالیکارشناسی ارشد۲ سال*تسلط به حسابرسی و توفیق در آزمون کتبی و مصاحبه
۸مدیریت فناوری اطلاعاتمهندسی فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، شبکه، امنیت اطلاعات، هوش مصنوعی، برنامه نویسی کامپیوتر، مدیریت فناوری اطلاعاتکارشناسی ارشد۲ سال*تسلط به ASP.NET، Entity Framework*آشنا به برنامه نويسي با معماري MVC*آشنا به زبان برنامه نویسی .NetCore*آشنا به ابزار Bootstrap و ابزار RESTful API*تسلط به JQuery، JavaScript، CSS، HTML*تسلط به بانک اطلاعاتی  MS SQL Server
9مدیریت منابع انسانی و پشتیبانیمدیریت منابع انسانی، مدیریت دولتی، مدیریت اجرائیکارشناسی ارشد۲ سال*آشنا با فرایند استخدام، مدیریت عملکرد، تجزیه و تحلیل مشاغل، ارزشیابی و طبقه بندی مشاغل، کانون های ارزیابی توسعه؛*تسلط به سیستم های حقوق و دستمزد، مصاحبه استخدامی و خروج و سنجش رضایت شغلی کارکنان؛و توفیق در آزمون کتبی و مصاحبه
۱۰مرکز آموزشحسابداری، مدیریت مالی،مدیریت منابع انسانی، مدیریت دولتی، مدیریت اجرائیکارشناسی ارشد۲ سال*تسلط به فرایندهای آموزش (نیازسنجی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی)، تجزیه و تحلیل مشاغل و تدوین شایستگی های شغلی، آشنا به استانداردهای آموزش (ISO 10015)و توفیق در آزمون کتبی و مصاحبه
۱۱اداره تشکیلات و بهبود روش هامدیریت منابع انسانی، مدیریت دولتی، مدیریت اجرائیکارشناسی ارشد و دکتری۲ سال*آشنا با طراحی ساختار سازمانی، ارزیابی شغل و طراحی شناسنامه شغلی،* آشنا با طراحی و پیاده سازی فرایندهای مدیریت استعداد، مدیریت عملکرد و مدیریت کارراهه شغلی*آشنا با استانداردها و سیستم های مدیریت کیفیت و مدل تعالی سازمانی*آشنا با سیستم های مدیریت فرایندها و بهبود آنها و دارای تفکر سیستمیو توفیق در آزمون کتبی و مصاحبه
۱۲مدیریت حراستحسابداری، مدیریت مالی، مدیریت بحران، حفاظت اطلاعات، جرم شناسیکارشناسی و کارشناسی ارشد۲ سال*تسلط به امور حراستیتوفیق در آزمون کتبی و مصاحبه
۱۳اداره مبارزه با پولشوییحسابداری، مدیریت مالیکارشناسی ارشد۲ سالتوفیق در آزمون کتبی و مصاحبه

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه :

  • فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۴*۳ (عکس پرسنلی باید در یکسال اخیر گرفته شده، تمام رخ و واضح باشد)؛
  • فایل اسکن شده کارت ملی؛
  • فایل اسکن شده صفحه اول و دوم شناسنامه و صفحه سوم در صورت داشتن توضیحات؛
  • فایل اسکن شده مدارک تمامی مقاطع تحصیلی.

حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۱ مگابایت و فقط در قالب JPG ذخیره شده باشد.

مراحل ثبت نام:

  • در قسمت “ورود” اطلاعات لازم را جهت ثبت نام وارد نمایید. لینک فعالسازی به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد؛ با مراجعه به آن، روی گزینه فعالسازی کلیک نموده تا به سامانه هدایت شوید.
  • پس از ورود به سامانه با کدملی و رمز عبور خود، ابتدا با مراجعه به بخش “مشاهده رزومه تمامی اطلاعات موردنیاز را تکمیل نمایید. دقت فرمایید که در هر بخش اطلاعات خود را ثبت و در انتهای صفحه ذخیره سازی نهایی را انجام دهید.
  • پس از تکمیل رزومه خود، با مراجعه به بخش فرصت های شغلی، براساس شرایط موردنیاز و رشته تحصیلی اعلام شده، درخواست خود را ثبت نمایید. (هر فرد می تواند تنها ۳ درخواست شغلی ثبت نماید)

نکات مهم جهت یادآوری:

  • ثبت نام در سازمان فقط از طریق این سایت امکان پذیر بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر سازمان ارسال ننمایند.
  • در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفاً ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
  • هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. دقت داشته باشید که امکان ویرایش مشخصات پس از پایان مهلت ثبت­ نام و آغاز فرایند بررسی رزومه ­ها امکان پذیر نمی باشد.
  • ثبت ­نام در سامانه هیچ گونه تعهدی برای سازمان جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
  • چگونگی دعوت به آزمون و مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق اطلاعیه­ های مندرج در سایت و دیگر ابزار پیام ­رسانی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند؛ همچنین از پیگیری تلفنی یا حضوری فرایند استخدام خودداری نمایند.
  • انتخاب داوطلب برای استخدام در سطح کارشناس، از طریق مصاحبه و آزمون انجام می شود. اتخاذ تصمیم نهایی برای انتخاب داوطلبین با کمیته استخدام سازمان می باشد.
  • کسانی که در امتحان و مصاحبه­ ی ورود به خدمت سازمان پذیرفته می شوند مکلف به انجام یک دوره خدمت آزمایشی به مدت ۶ ماه می باشند تا طرفین شرایط را مورد ارزیابی قرار دهند. پس از طی دوره، اشخاصی که به خدمت در سازمان پذیرفته می شوند به صورت قراردادی و تمام وقت، خدمت می­ نمایند. افرادی که طی مدت خدمت آزمایشی، برای ورود به خدمت مناسب تشخیص داده نشوند، از انجام خدمت در سازمان معاف می­ شوند. از حقوق دوره­ ی آزمایشی مالیات و حق بیمه مقرر کسر خواهد شد.
  • درهریک از مراحل استخدام، چنانکه به تشخیص سازمان اطلاعات ارسالی، ناقص و یا نادرست باشند، این حق برای سازمان محفوظ است که از ادامه فرایند استخدام یا همکاری ممانعت بعمل آورد.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام تا تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ در سامانه emp.seo.ir اطلاعات خود را ثبت و درخواست خود را ارسال نمایند.

سازمان بورس اوراق بهادار

منبع: سازمان بورس اوراق بهادار

گردآوری:مدیرسنتر

Download PDF